Четвер, 19.09.2019, 20:46Вітаю Вас Гість | RSS
...
Меню сайту
Який з дизайнів реконструкції Площі Урочистих подій Вам сподобався найбільше?
Всього відповідей: 144
Категорії розділу
Інформаційний зошит [10]
Мої статті [1]
Учнівське наукове товариство [1]
Кадри [0]
Методична робота [7]
Обговорюємо питання [0]
Адміністрація гімназії [1]
Кафедра учителів суспільно-гуманітарних дисциплін [1]
Кафедра учителів української мови та літератури [1]
Кафедра учителів іноземних мов [1]
Кафедра учителів математики [1]
Кафедра учителів природничих дисциплін [1]
Кафедра учителів фізичної культури, трудового навчання [1]
Інформаційно-предметний блок [0]
Адміністративно-організаційний блок [4]
Фінансова звітність [14]
Закачати
[18.03.2019][6 клас]
Тести Країни Америки 6 (10) клас (5)
[18.03.2019][4 клас]
Питання 4 рівень з теми Ландшафти. Природні комплекси (4 клас) (2)
[15.03.2019][5 клас]
Примірні запитання на контрольну роботу «Вторинний сектор» (9 клас) (1)
[15.03.2019][5 клас]
Тести з географії (Вторинний сектор) 5 (9) клас (1)
[06.03.2019][4 клас]
Тести "Природні комплекси України" (4 класи) (1)
[22.12.2018][5 клас]
Тести з географії (Первинний сектор) 5 (9) клас (1)
[18.12.2018][Економіка]
Тести Економіка Попит, пропозиції (7)-11 клас (Оновлено) (0)
[18.12.2018][2 клас]
Тести з географії Літосфера 2 клас (2)
[14.12.2018][6 клас]
Практична робота №3 (Продовольчий кошик жителів країни Азії) 6 клас (1)
[26.11.2018][6 клас]
Практична робота №2 (6 клас) (0)
Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0

Каталог статей


Головна » Статті » Методична робота

У категорії матеріалів: 7
Показано матеріалів: 1-7

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

   Перехід від знаннєво орієнтованої освітньої парадигми до компетентнісної потребує оновлення змісту та організації процесу навчання, кінцевим результатом якого є сформовані компетентності. Для того, щоб виокремити ключові компетентності Нової української школи   запроваджене поняття «наскрізні лінії», які є спільними для всіх начальних предметів.   Наскрізні змістові лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів, їх необхідно враховувати при формуванні освітнього середовища. Вони співвідносяться з окремими ключовими компетентностями та сприяють формуванню цінностей і світогляду учня. Їх необхідно враховувати при формуванні освітнього середовища. Впровадження у навчальний процес наскрізних змістових ліній передбачає розв’язування завдань реального змісту, виконання міжпредметних навчальних проектів, роботу з різними джерелами інформації. Необхідність інтеграції змістових ліній не тягне за собою якихось радикальних змін в освітньому процесі, а передбачає лише зміщення акцентів на більш прикладні аспекти теми.  Саме ці питання обговорювали педагоги Сарненської гімназії на засіданні педагогічної ради «Реалізація наскрізних змістових ліній  як засіб формування ціннісних і світоглядів орієнтації учня», яке відбулося 19.04.2019 року.

ПРЕЗЕНТАЦІЮ ДИВИТИСЬ ТУТ

Методична робота | Переглядів: 52 | Додав: PsYDoR | Дата: 25.04.2019 | Коментарі (0)

Під час канікул у гімназії було проведено ряд методичних заходів, спрямованих на підвищення професійної компетентності педагогів.

Майстер-клас «Використання технології розвитку критичного мислення для формування ключових компетентностей учнів». Керівник  Тітечко С.Є., учитель географії вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист.

Світлана Євстафіївна наголосила, що одне з головних завдань сучасної школи – це формування  цілісної усебічно розвиненої особистості, здатної до критичного мислення, інноватора, здатного змінювати навколишній світ, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, вчитися  впродовж життя. Саме технологія розвитку критичного мислення лежить в основі формування життєтворчої компетентності випускника, яка включає в себе ключові компетентності, визначені Державним стандартом. Педагоги мали можливість ознайомитися із структурою проведення уроку за технологією критичного мислення, попрацювати в групах над виконанням різних завдань, застосувавши прийоми розвитку критичного мислення.

Семінар-практикум для учителів іноземних мов  «ZNO. Training Seminar». Керівник Бойко Н.К., учитель англійської мови вищої категорії, учитель-методист.

Наталія Кирилівна ділилася досвідом підготовки учнів до ЗНО. Учителі практично виконували завдання ЗНО, вправлялися у написанні листів, працювали над помилками, допущеними учнями під час складання ЗНО, обговорювались стратегії підходу до виконання тих чи інших завдань. Також педагог поділилася точкою зору експерта зі ЗНО Роберта Hartigana (методиста від Pearson Education), лекції якого відвідала раніше.

Майстер-клас «Використання методу проектів в освітньому процесі як один із засобів реалізації наскрізних змістових  ліній». Керівник Бойко В.В., учитель трудового навчання вищої категорії,  старший учитель.

Віктор Васильович наголосив, що використання   методу проектів дає учням можливість стати учасником інтерактивної співпраці, навчитися користуватися отриманими знаннями для вирішення нових пізнавальних і практичних завдань, підвищують самооцінку, вміння працювати як самостійно, так і в групах, покращують культуру поведінки, розвивають логіку та ерудицію, вміння висловити власну думку, відстояти власну точку зору. А  загалом  - виховують  конкурентоспроможну особистість. Учителі ще раз пригадали основні види проектів, технологію створення проекту та його захисту, також працювали практично, виготовляючи декоративні горщики з підручних матеріалів.

ФОТО ДИВИТИСЬ ТУТ

Методична робота | Переглядів: 55 | Додав: PsYDoR | Дата: 22.01.2019 | Коментарі (0)

Методична робота | Переглядів: 79 | Додав: PsYDoR | Дата: 27.12.2018 | Коментарі (0)

Форма входу
Пошук
...
-->
Педагогічна преса
-->
Фотогалерея
-->
Шкільна академія
-->
"Паросток"
-->