Четвер, 12.12.2019, 20:56Вітаю Вас Гість | RSS
...
Меню сайту
Який з дизайнів реконструкції Площі Урочистих подій Вам сподобався найбільше?
Всього відповідей: 150
Категорії розділу
Інформаційний зошит [10]
Мої статті [1]
Учнівське наукове товариство [1]
Методична робота [7]
Обговорюємо питання [0]
Адміністрація гімназії [0]
Кафедра учителів суспільно-гуманітарних дисциплін [1]
Кафедра учителів української мови та літератури [1]
Кафедра учителів іноземних мов [1]
Кафедра учителів математики [1]
Кафедра учителів природничих дисциплін [1]
Кафедра учителів фізичної культури, трудового навчання [1]
Адміністративно-організаційний блок [4]
Публічна інформація [8]
Фінансова звітність [15]
Закачати
[10.12.2019][3 клас]
Перелік типових питань для контрольної роботи (Південна Америка) (0)
[05.11.2019][6 клас]
Практична робота №2 (Країни Європи) (0)
[18.03.2019][6 клас]
Тести Країни Америки 6 (10) клас (0)
[18.03.2019][4 клас]
Питання 4 рівень з теми Ландшафти. Природні комплекси (4 клас) (0)
[15.03.2019][5 клас]
Примірні запитання на контрольну роботу «Вторинний сектор» (9 клас) (0)
[15.03.2019][5 клас]
Тести з географії (Вторинний сектор) 5 (9) клас (1)
[06.03.2019][4 клас]
Тести "Природні комплекси України" (4 класи) (0)
[22.12.2018][5 клас]
Тести з географії (Первинний сектор) 5 (9) клас (1)
[18.12.2018][Економіка]
Тести Економіка Попит, пропозиції (7)-11 клас (Оновлено) (0)
[18.12.2018][2 клас]
Тести з географії Літосфера 2 клас (2)
Статистика

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0

Каталог статей


Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 52
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 »

Використання бюджетних коштів | Переглядів: 21 | Додав: PsYDoR | Дата: 13.11.2019

Закріплені за Сарненською гімназією вулиці:

Мічуріна, Матросова, Подільська, Полтавська, Коперника, Лисенка, Грушевського, Б.Шведа, І.Мазепи, І.Богуна, Лесі Українки, Інтернаціональна, Белгородська (від №1 до №12), Пушкіна, 8-го Березня, Червона, Просвіти, Некрасова, Міщанська, Котляревського, Широка, Яворницького, Куликова, Струтинської.


   Перехід від знаннєво орієнтованої освітньої парадигми до компетентнісної потребує оновлення змісту та організації процесу навчання, кінцевим результатом якого є сформовані компетентності. Для того, щоб виокремити ключові компетентності Нової української школи   запроваджене поняття «наскрізні лінії», які є спільними для всіх начальних предметів.   Наскрізні змістові лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів, їх необхідно враховувати при формуванні освітнього середовища. Вони співвідносяться з окремими ключовими компетентностями та сприяють формуванню цінностей і світогляду учня. Їх необхідно враховувати при формуванні освітнього середовища. Впровадження у навчальний процес наскрізних змістових ліній передбачає розв’язування завдань реального змісту, виконання міжпредметних навчальних проектів, роботу з різними джерелами інформації. Необхідність інтеграції змістових ліній не тягне за собою якихось радикальних змін в освітньому процесі, а передбачає лише зміщення акцентів на більш прикладні аспекти теми.  Саме ці питання обговорювали педагоги Сарненської гімназії на засіданні педагогічної ради «Реалізація наскрізних змістових ліній  як засіб формування ціннісних і світоглядів орієнтації учня», яке відбулося 19.04.2019 року.

ПРЕЗЕНТАЦІЮ ДИВИТИСЬ ТУТ

Методична робота | Переглядів: 85 | Додав: PsYDoR | Дата: 25.04.2019 | Коментарі (0)

Форма входу
Пошук
...
-->
Педагогічна преса
-->
Фотогалерея
-->
Шкільна академія
-->
"Паросток"
-->