Субота, 22.07.2017, 09:56Вітаю Вас Гість | RSS
...
Меню сайту
Який з дизайнів реконструкції Площі Урочистих подій Вам сподобався найбільше?
Всього відповідей: 47
Категорії розділу
Новини [170]
ДГО Паросток [9]
Зміни в розкладі [2]
Медіацентр [18]
Сторінка для батьків [3]
Зірки гімназії [47]
Будьте здорові [7]
Спортивне життя гімназії [0]
Спортивні новини [9]
Спортивні досягнення [2]
Бібліотека [0]
Новини [2]
Готуємось до 50-річчя з нагоди відкриття Сарненської гімназії [4]
Віртуальний музей "Унікальна Україна" [5]
Фінансові проекти [2]
Закачати
[15.05.2017][5 клас]
Тести Економічні райони (5 клас) (2)
[25.04.2017][3 клас]
Тести Євразія (2)
[13.04.2017][Економіка]
ТЕСТИ Національна економіка (макроекономіка) (2)
[13.03.2017][6 клас]
Тема 1. Внутрішнє та міжнародне становище України на початку 1920-х рр. Входження УСРР до складу СРСР (3)
[21.02.2017][5 клас]
Контрольна робота №4 «Електричний струм у різних середовищах» (3)
[17.02.2017][3 клас]
Тест № 3 ВЗАЄМОДІЯ ТІЛ (3)
[02.02.2017][4 клас]
Тест № 3 ВЗАЄМОДІЯ ТІЛ (2)
[26.01.2017][4 клас]
ДО УВАГИ 4 КЛАСІВ!!! ПИТАННЯ ДЛЯ УСНОГО ЗАЛІКУ (3)
[21.11.2016][3 клас]
Тести з географії "Африка" (3 клас) Частина 2 (5)
[17.11.2016][3 клас]
Тести з географії "Африка" (3 клас) (4)
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2015 » Лютий » 26 » «ДІТИ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СЕРЕДОВИЩІ»
16:07
«ДІТИ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СЕРЕДОВИЩІ»

     Вирішувати проблеми шкільного колективу спільно, в гімназійній родині давно стало правилом. Тому «золотий» трикутник ,що об’єднує педагогічний колектив ,батьківську громаду та учнів, є запорукою вирішення або, принаймі ,поліпшення щодо тих чи інших проблематичних ситуацій. Так, в наш  трагічний час ,коли реальна війна загрожує тисячам людських доль, постало питання про ще одного, невидимого ворога – війну інформаційну. Жахливо те,що першими  жертвами віртуальних загроз ,як правило,стають ,передусім, діти. Саме з огляду на це,традиційна батьківська конференція  Сарненської  гімназії обрала тему: «Спільна робота гімназійної та батьківської громадськості щодо створення умов безпечного спілкування дитини в інформаційному середовищі.»

     Протягом роботи форуму було розглянуто ряд питань ,які розкрили основні аспекти негативного впливу сучасного світу інформаційно- комп’ютерних технологій, в умовах ,коли у вихованні  дітей приймає участь окрім батьків, школи, однолітків або вулиці, ще один вихователь – Інтернет. У вступній  промові, директор закладу Тамара Шепель наголосила ,що сьогодні діти і підлітки швидко адаптуються до змін які відбуваються в просторі віртуального світу ,але разом з цим ,те ,що для сформованої особистості не несе загрози ,може стати поштовхом для деструктивних дій або формуванню морально спотвореної особистості у дитини. А сприяє таким явищам не тільки недостатній рівень критичного мислення учнівської молоді, а й  часто вільний,неконтрольований доступ до джерел інформації.

     Заступник директора гімназії Олена Щебликіна навела ,як приклад, дані невблаганної статистики: середня тривалість щоденного спілкування батьків з дітьми становить лише 12хвилин(!) на добу,більше 60% батьків жодним чином не обмежують час ,який діти та підлітки проводять в Інтернеті,не контролюють веб-сайтів,які  ті відвідують. Батьки,що наївно намагаються вберегти дітей від негативного впливу вулиці,часто навіть раді, що діти годинами «відпочивають» біля телевізора або за комп’ютером. Окрім  цього, саме батьківську медійну «всеїдність» та медіа залежність копіюють їх нащадки.  Візьмемо до уваги ,хоча б, користування дорослими піратською продукцією та контентом.Тому ,не дивно, що до 14 років,середньостатистичний підліток встигає переглянути близько сорока тисяч(!) сцен насилля,а кожен третій ,час від часу, користується так званим «дорослим» контентом, необхідно лише ввести ключові слова або фрази…

     За останні два роки в інформаційному просторі значно поширились різновиди кібер – хуліганства,інформаційних атак на дітей через Інтернет. До найбільш розповсюджених відносять кібер – булінг (розміщення в мережі  фото тчи відео матеріалів,що компрометують дитину),ще страшнішим є кібер – грумінг(входження в довіру до дитини, з метою використання її у сексуальних цілях).З метою крадіжки конфеденційної  інформації шахраї користуються технологією поштового фішингу (отримання листа від «державної установи» або « банку» з вимогою повідомити особисті дані). Так,майже7% підлітків розміщували особисті дані про власних батьків без їх відома. В таких умовах виховання в дітей культури спілкування та сприйняття інформації з Інтернету постає як нагальна потреба ,на цьому наголосив соціальний педагог гімназії. Тим більше,в умовах воєнної дійсності,коли ворожі засоби масової інформації агресивно намагаються спотворити реальні події та всіляко «зомбують» аудиторію,дітей потрібно вчити захищатись від такого інформаційного «сміття». Не слід забувати і  про загрози фізичному  ,а не тільки психічному  здоров’ю учнівства від віртуальної залежності , нагадала в своєму виступі вчитель основ здоров’я Вікторія  Копищик . Основна проблема - це малорухливість ,що призводить до ряду захворювань та зниження зорової функції у дітей. Учасники конференції були одностайними в своїх висновках та рішеннях. Всі погодились:інформаційні технології розкривають величезні перспективи розвитку особистості дитини,але одночасно вони створюють ряд проблем  у вихованні підростаючого покоління та збереження її здоров’я. Тому наше спільне завдання – вчити дітей користуватись потоком інформації ,класифікуючи,фільтруючи та аналізуючи її в умовах «фейкових»  викидів  та підступної пропаганди,і тільки тоді,надбання технічного прогресу всього людства не нашкодять його ж майбутньому.

Учасник конференції ,вчитель гімназії Вадим Бублій.

Категорія: Новини | Переглядів: 256 | Додав: PsYDoR | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Календар
«  Лютий 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
...
-->
Педагогічна преса
-->
Фотогалерея
-->
Шкільна академія
-->
"Паросток"
-->
Архів записів